Alla inlägg den 14 november 2010

Av Klara Regina - 14 november 2010 23:29


I detta nu sitter jag och lyssnar på klassisk musik. Just nu på Jaroussky. 


Ja. Det är en man och ingen kastrat.

 

Dagens nördness: Och så har jag speedtecknat igen.... Host. Jättefint :,D


copyright 2010 klara regina forss (gäller alla bilder) 

   på en annan version står det i det ljuslila utrymmet "hey there handsome"


 

   här kom texten med. Han är cool asså... Host.  

Av Klara Regina - 14 november 2010 00:03


Jag undrar om det fungerar att skicka en grafitti jag har gjort på facebook? Det är en bild jag tecknade (med muspekaren, så det är inte särskilt bra och det är en slarvig skiss)


jag skickar länk här i alla fall. 


copyright 2010 klara regina forss

   haha lite failad men det var lite roligt att leka med i af. Kul att facebook har sådana apps.

 

http://fb2.sendgraffiti.com/large.php?rn=16dca8a24478bcea38d965b7ccffa787

Ovido - Quiz & Flashcards